Regulamin
Warunki korzystania ze sklepu internetowego ARTBRON.PL
I. Informacje ogólne
1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.artbron.pl, prowadzony jest przez firmę PHU "ARTBRON" Artur Nowak zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
NIP 622-228-68-56 Regon 250922332
Koncesja MSWiA nr B-118/2004
2. Salon firmowy artbron.pl mieści się w Ostrowie Wielkopolskim przy ulicy Krotoszyńskiej 72a.
Czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
W Ostrowie Wlkp. również w soboty od 10.00 do 14.00
3. Korzystanie z serwisu/sklepu www.artbron.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności www.artbron.pl.
4. Strona www.artbron.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczek)
II. Zasady zamawiania
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internetowej.
2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.artbron.pl , telefonicznie pod numerem +48 62 591 01 07 lub mailem artbron@artbron.pl
3. Składając zamówienie w sklepie internetowym www.artbron.pl kupujący oświadcza tym samym, że jest osobą pełnoletnią i ma ukończone 18 lat.
4. W przypadku zamawiania broni hukowej, paralizatórów elektrycznych lub bronii czarnoprochowej kupujący zobowiązany jest podać serię oraz numer dowodu osobistego celem wystawienia imiennej faktury zakupu oraz ewidencji sprzedaży produktów koncesjonowanych. Obrót tymi produktami wymaga koncesji MSWiA a zakup i posiadanie nie wymaga dodatkowych pozwoleń.
INFORMACJA SZCZEGÓŁOWA.PDF
5. Po złożeniu zamówienia przez strony www.artbron.pl klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu.
6. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku opcji za pobraniem - po złożeniu zamówienia
b) w przypadku płatności przelewem – w chwili wpłynięcia środków pieniężnych na rachunek Sprzedawcy.
7. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
8. Towary do koszyka można dodawać bez konieczności logowania oraz rejestracji na stronie.
9. Zamówienia można składać jako zarejestrowany użytkownik lub bez konieczności rejestracji. Jeśli adres do wysyłki towaru ma być inny niż dane do wystawienia rachunku należy wpisać go w odpowiednim polu. Rejestracja na stronie umożliwia łatwe i szybkie sprawdzanie historii swoich zamówień oraz szybkie składanie nowego zamówienia bez konieczności wpisywania ponownie wyszystkich danych.
10. Po dodaniu do koszyka wszystkich produktów należy złożyć zamówienie celem jego sfinalizowania.
11. Jeśli dokonywali już państwo zakupów jako zarejestrowany użytkownik proszę się zalogować korzystając z pola zaloguj i otrzymanych wcześniej loginu i hasła.
12. Zakupy można również zrealizować wybierając bez rejestracji. Wówczas żadne dane kupującego nie pozostaną w naszej bazie.
13. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
14. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem +48 62 591 01 07 lub e-mailem pod adresem: artbron@artbron.pl podając w e-mailu numer zamówienia i przyczynę rezygnacji. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
15. Artbron.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (np. których nie można potwierdzić lub nieprawidłowo wypełnionych).
16. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
17. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Szczegóły dotyczące kosztu i sposobu wysyłki w zakładce "Wysyłka"
18.Relizujemy zamówienia tylko i wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia poza granicę nie będą realizowane a wpłacone środki zwrócone na konto lub kartę płatniczą wpłacającego.
III. Wysyłka i zapłata
1. Towary zamówione w sklepie internetowym www.artbron.pl dostarczamy na teren całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz poprzez paczkomaty INPOST. Czas dostawy to jeden-dwa dni robocze do większości miejsc w Polsce (w małych i bardzo oddalonych miejscowościach czasami dwa trzy dni robocze).
2. Za towar można zapłacić jednym z następujących sposobów:
- płatność przelewem bezpośrednio na konto
- płatność kartą płatniczą lub kredytową
- płatność w formie "BLIK na telefon"
- płatność przy odbiorze
- płatność w systemie ratalnym SANTANDER
3. Wszystkie paczki wysyłane przez sklep ARTBRON.PL za pośrednictwem kuriera są ubezpieczone od zniszczenia lub zaginięcia.
IV. Zwrot towaru
1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na stronie www.artbron.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: artbron@artbron.pl.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres:
PHU "ARTBRON" Artur Nowak
Ul. Krotoszyńska 72a
63-400 Ostrów Wlkp.
Tel. +48 62 591 01 07
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Nr zamówienia:
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
2. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem i pisemnym oświadczeniem o rezygnacji z zakupu. Wraz z odsyłanym produktem klient jest zobowiązany do zwrotu produktów otrzymanych gratisowo. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument.
5. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
V. Reklamacje
1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
2. Regulacja przyrządów celowniczych, konserwacja oraz czyszczenie nie są objęte gwarancją.
3. Reklamacje powinny być wysyłane na adres serwisu umieszczony w karcie gwarancyjnej. Jeśli nie ma wyraźnie określonego adresu serwisu lub do przedmiotu nie została dołączona karta gwarancyjna a jedynie dowód zakupu reklamacje należy kierować na adres:
PHU "ARTBRON" Artur Nowak
Ul. Krotoszyńska 72a
63-400 Ostrów Wlkp.
Tel. +48 62 591 01 07
4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (np. wysłanie sprawnego sprzętu lub do regulacji przyrządów celowniczych) zostanie doliczony koszt przeglądu rusznikarskiego oraz wysyłka zwrotna.
5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis przyczyny reklamacji, kserokopię dowodu zakupu i kartę gwarancyjną. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Protokół reklamacyjny PDF
Wszelkie reklamacje realizowane są najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od daty pozytywnego uznania reklamacji. Jeśli wada lub usterka towaru będzie niemożliwa do usunięcia lub naprawy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku konieczności wymiany na nowy i braku towaru na magazynie sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem towaru protokołu reklamacyjnego. Bez takiego protokołu reklamacje takie nie będą rozpatrywane.
7. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Ostrowie Wielkopolskim. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem
VI. Ochrona danych osobowych
Powierzone dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:
- realizacji umowy,
- wysłania zamówienia.
Jeśli klient wyrazi zgodę, jego dane osobowe mogą być wykorzystane dla celów informowania go o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep artbron.pl
Każdy klient po zarejestrowaniu się ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, zmiany poprzez formularz "Moje Konto"”.
Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.),
Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.),
Rozporządzenie z dnia 29.04.2004 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024).
Rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych RODO art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia
PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Więcej o ochronie danych osobowych w Polityce prywatności